tisdag 20 september 2011

Irriterad

Nu är jag riktigt riktigt sur, riktigt irriterad och på dåligt humör. Igår var det ett bråk som stod härliga till, jag däremot var hur trött och hängig som helst, och hade ingen motivation alls, så jag gjorde inte min röst speciellt hörd i bråket (vilket inte är likt mig). Idag vaknar jag lika trött, och om inte ännu mer irriterad än igår. Det bubblar över så mycket jag vill säga, men jag vet att det inte är någon idé, bråk leder sällan någon vart. Så jag går runt för mig själv och är bitter, fast jag antar att andra märker det också.
Det är fint väder i alla fall, riktigt ruggigt och bra. Bara det att jag ska ner till stan. Har redan varit där en gång (möte 09.00-10.00), ska träffa Clara 13-15 och sen ska jag ner till stationen vid 17-18 tiden och köpa biljett till helgen (jobba i Göteborg) och ta en buss till Veddige. Inte lika mysigt med detta vädret då, men jag får se fram emot bussfärden, då blir allting värt det!

Nu, ska jag betala räkningar, lägga i en maskin tvätt och läsa i min roliga bok 'Moderna kommuner'!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar