måndag 29 mars 2010

TÖNT VAR DET HÄÄÄÄÄR

Det tar vändningar, det gå uppåt, saker jag inte trodde skulle ske, har skett.

TÖNT VAR DET HÄR! sa mor min imorse. Jag tyckte det var kul när jag satt uppe på mitt rum och hörde hur hon gorma och kom springandes från köket till hallen.

Sommartiden är både bra och dålig har jag kommit på, mer sol osv, = gött! Men, man förlorar en hel timma och morgonen idag var j o b b i g . Klockan är strax 8, vilket betyder att den egentligen strax är 7 alltså borde jag gå upp nu och börja om en timma, klockan 8! Men i själva verket är klockan 9 då, och då blir inte Pepita glad (min engelska b lärare, roligt namn det där, Pepita höhhihHAHA).
På tal om engelska b, det är riktigt kul, jag gillar engelska och jag lär mig faktiskt mycket mer än på engelska a, som jag läser samtidigt (det blir mycket engelska).
Men vad mycket läxor det är, det är ett riktigt tungt ämne ändå!
Men det får gå, jag ser fram emot påsk och påsklov nu i alla fall! :)

ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar