onsdag 31 mars 2010

Sov i tält inatt, eller?

Halloj tjena mittbena!
Idag har jag tjänat pengar och skrivit ett prov och varit på särskolan (min komman apu-plats) och fått reda på vem brevet kom (fast det var igår jag kom på det) och druckit kaffe och så köpte jag en cola idag, det var nice, fast jag har inte öppnat den än, lite svårt, som med termosen igår.
Apelviken är fiiint! För er som vill veta. Jag är rätt så fin jag med ibland, för er som vill veta.
Och jag sov med fönstret öppet inatt! Och det regna ibland, blåste ibland, ibland körde en bil förbi, ibland hörde man fåglarna, hel mysigt! Inte så kallt men om jag tog av mig täcket för en stund frös jag, det kändes precis som att sova i tält! Underbart :)

Nu vet jag inte vad som händer riktigt, får se vad som dyker upp. Är fortfarande sugen på donken milkshake! Eller, glass kanske? Hmmmmm


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar