torsdag 25 mars 2010

Resa

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag var verkligen mega arg tidigare. Fast, ibland är det ganska roligt att vara arg, det är en skön känsla. Om man inte är så där arg-ledsen, den är jobbig.
Usch, livet är jobbigt när det är svårt, och då är det inte lätt. Jag blir trött av att inte sova och jag måste kunna se för att kolla.
Jag blir arg när jag inte får svar.

Och jag vill resa! Frugudinna jag vill resa! Jag vill bortbortbort! Och till och med den här hemlige beundraren visste det, hm, jag undrar vem det är, ... Men, resa! Jag har ju typ, .. kommer inte ihåg hur mycket det är, men mellan 5 och 10 tusen som jag lagt undan till resa. Jag hittar personer som vill resa men de tar det ju inte på samma allvar som jag, och det tycker jag är synd. Lisa skaffa häst helt plötsligt (och jag menar ju inte att hon kunde valt bort en häst för en resa med mig, men jag blev ju ändå besviken att det inte blev någon resa!), Tess träffa Micke, Olivia prioriterade sina pengar på annat, pappa turnerar. Jag vill icke resa själv, och det vet jag inte om jag skulle få heller faktiskt.
Jag ska ju till England och jag ska ju till Tjeckien. Men England är inte samma sak, där ska jag ju jobba, det är inte semester. Men absolut är jag glad att jag får åka dit! Och Tjeckien blir ju inte av, eftersom att far min turnerar och när han kommer hem blir det altanbygge.

Menmen, man får väl bara se vad tiden ger.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar