onsdag 22 juni 2011

Tandläkarfobi

Jag har sjuk träningsverk i rumpa och lår, trots detta tog jag mig till tvååker (bil ..) och träffa Mikaela och Elin, det var tänkt att jag skulle stanna till natten, men jag fick ta en rätt tidig buss hem, för jag fick så fruktansvärt ont i huvudet, inte huvudvärk, utan ont, i näsan (det har jag aldrig haft tidigare), käkbenen, öronen och ja, ansiktet. Det hör väl till förkylningen jag har men konstigt att ha ont i käkbenet tycker jag.
På tal om det! Så var jag hos tandläkaren idag, och de som har känt mig under en tid vet att jag tycker att det är något av det värsta som finns! Jag blir så nervös, det gör så ont och jag gråter alltid! En gång fick jag nästan en liten utskällning av sköterskan. Som tur var var tandläkaren jag hade idag riktigt snäll, och inga hål hade jag, så det blev väl så bra det kunde i en sådan jobbig situation. Fy.

Nu är jag trött, om jag lyckas sno TVn från pappa ska jag somna till något avsnitt Sex and the city!
Hoppas ni har det bra, pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar