fredag 17 juni 2011

Kommentar

Gah. Napa förkylning, jag sitter och hostar och tappar rösten titt som tätt.
I alla fall, gårdagen var hur lugn som helst, på kvällen åkte jag till Adrian och eftersom att jag för en gångs skull inte har någon tid att passa fick jag ligga kvar i sängen hur länge jag ville! Så nu, kvart i elva sitter jag här och busar med hunden Lukas. Bussen hem går om någon timme, så får se vad jag hittar på tills dess.

Jag får väl förresten inte glömma att säga att jag fick en jätte fin kommentar för ett tag sedan, det gjorde i alla fall min dag!;

"Måste bara säga att du är i särklass den sötaste tjejen jag sett. Du har det där lilla extra, du har en sån utstråling och ser ut att vara världens snällaste människa. Råkade komma in på din blogg och var bara tvungen att skriva. Jag blev glad när jag såg dig och tänkte göra dig glad genom att skriva detta.
Lycka till i framtiden.
/ Den anonyma killen som blev glad av att se dig."

Jag kan inte vara mera nyfiken på vem det är!

1 kommentar:

  1. Första gången jag besökte din blogg var en slump, nu är det ingen slump längre eftersom jag besöker den igen, ett tecken på att även du gör mig nyfiken på vem du är även om just syftet var att endast göra dig glad och inget annat. Det gjorde din dag som du skrev och det gör mig ännu gladare. Genom att göra någon annan glad gör ju att man även själv blir glad, det man ger får man även tillbaka i positiv bemärkelse. Till dig och din bloggs läsare vill jag förmedla denna tanke vidare, skriv eller säj något snällt till någon, det gör både dig själv och dem i din omgivning glada, och det är viktigt att man verkligen menar det man säger/skriver, det jag skrev till dig menar jag med varje ord jag skrev. Det gjorde ju som sagt din dag.

    /Kramar från den anonyma killen någonstans i Sverige

    SvaraRadera