fredag 3 juni 2011

Nu åker jaaag!

Imorse när jag vaknade så hade mor fixat en så fin frukost, hon hade gjort gröten så som jag tycker om den, det fanns kokta ägg och mitt favoritbröd, och såklart, nybryggt kaffe!
Hela förmiddagen har gått åt åt att packa och fixa inför resan. Jag är så taggad!
Jag har inte haft någon vidare resfeber, bara det att jag kommer sakna mina nära och kära väldigt mycket, men, sms finns ju, så jag överlever, och, hallå, jag är i Cypern, på studentresa, jag överlever!
Nu ska vi äta en "sista måltid" och sen bär det av!
Så, mitt sista inlägg, på en vecka framöver i alla fall.

Ha det bäst, det kommer jag ha i alla fall!
Pusssssssssssssss

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att du är i särklass den sötaste tjejen jag sett. Du har det där lilla extra, du har en sån utstråling och ser ut att vara världens snällaste människa. Råkade komma in på din blogg och var bara tvungen att skriva. Jag blev glad när jag såg dig och tänkte göra dig glad genom att skriva detta.
    Lycka till i framtiden.
    / Den anonyma killen som blev glad av att se dig.

    SvaraRadera