onsdag 1 augusti 2012

Händelserik semester!

Det har varit en hektisk vecka!
Vi har varit på Liseberg, sett Bruce Springsteen, haft fest, varit på fest, röjt i trädgården, fått soffan (äntligen) och fått i ordning här hemma, vi har storstädat, picknickat, varit hos mina morföräldrar, och hos Adrians morföräldrar, vi har badat, vi har varit i en lampaffär och spanat, vi har varit på kalas, jag har träffat min faster, varit i stan och shoppat och jag har haft en tjejmiddag.. Puh! Det har varit en störtkul vecka, helt underbar och nu är vi inne på nästa. Idag har vi en mys dag, bara jag och Adrian. Imorse packade vi ryggsäcken med frukost och tog en promenad till en sjö i närheten och njöt! När vi kom hem tittade vi på en film och nu ska vi på picknick snart, ska bara vänta på att kaffet blir färdigt, kanske slänga ihop en smoothie eller fruktsallad?
Jag ska i varje fall njuta min sista semestervecka för denna sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar