torsdag 2 augusti 2012

Lilleman

>

> Idag har jag tagit det lugnt! Kollat på Ikeas hemsida och i h&m katalogen. Jag och Adrian var duktiga och hängde upp gardiner i sovrummet, vad stor skillnad bara några gardiner gjorde, jätte fint!
>
> Sen åkte jag och Adrian till mcdonken och köpte lite mat och åkte ut till Getterön och myste och åt!
> Sen bar det av in till stan, för jag och världens bästa lillebror skulle på bio, Ice age 4, den var så rolig, och det är underbar tid när jag och Lilleman har tid ihop. Min älskade lillebror som jag skulle göra allt för.
> Sen gick vi på torget, det var ju faktiskt långtorsdag. Så det blev spel och sockervadd! Efter det gick vi till Bokia, det blev en bok till Lilleman och brevpapper till mig (nu när man har flyttat hemifrån är det så man får hålla kontakten, eller hur ? ;) ).
>
> Det är alltid lika sorgligt att skiljas från familjen. Det kanske blir så dramatiskt när man står vid en tågstation? Men jag ska ju bara till Veddige och vi ses till helgen igen.
>
> Nu sitter jag på tåget och regnet öser ner utanför, mysigt!
>
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar