söndag 5 augusti 2012

Sista helgen på semestern

I fredags åkte jag och Adrian till Ikea och köpte en del för en rätt liten slant. Vi fick tag på lampor till köket, soffbord, tvbänk, gardiner och en del annat smått och gott :)
På eftermiddagen donade vi med alla nya grejer och på kvällen åkte vi hem till svärföräldrarna, kräftor! Och en god nyhet under kvällen, en resa till Lanzarote är bokad i november!! Underbart!

Igår kom mamma och Anton och hämtade mig och så åkte vi upp till Hornsjön och åt frukost, som i vår barndom. Sen bar det vidare till mormor och morfar, de absolut bästa morföräldrarna i hela universum!
På vägen hem stannade vi till hemma hos mig och plockade mumsigt mycket bär, så nu är frysen full, och jag kan göra saft, sylt, gelé och pajer när jag vill!

Idag var min sista dag på semestern. Jag åkte hem tidigt tidigt till familjen i Varberg. Vi hade en trevlig förmiddag, och sen tog vi en tur i stan, jysk, ÖB och mio. Jag får så mycket inspiration till hur man kan inreda hemma, det är så roligt! Fick även köpt en del bra köp ;)
Sen kom Adrian och hämtade mig och vi åkte till Viskadalens Gårdsglass som öppnade igår, så mysigt och så god glass, det ska helt klart göras om!

Nu sitter vi och myser i soffan, imorgon blir det spännande. Första dagen på nya jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar