onsdag 30 maj 2012

Fyllda dagar !

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen! Det är så mycket på dagarna nu, men det gör också att tiden går så himla fort!
I fredags var jag och Adrian på Ikea och köpt en säng, lampa, dörrmatta, kuddar, tandbosthållare och en del annat! Det var riktigt roligt och mysigt!
På lördag blev det packning, och på kvällen blev det förfest hos Marielle och sen åkte vi (i raggarbil) vidare till Solbacken! Åh så kul!
På söndagen var det mors dag så då firade vi alla mammor och mormödrar, med fika o smörgåstårta. Vi hann även med en kopp kaffe vid sjön, åh så härligt!
I förrgår tackade jag nej till den fortsatta tjänsten i Veddige, det kändes tungt. Det blev så tydligt att jag slutar om en månad, och jag trivs ju så bra! Med personalen, barnen och arbetsplatsen.. Så det var lite tungt, och jag kommer att sakna dem. Men, jag måste gå vidare, jag har ett annat jobb på g som jag hoppas på och idag var jag på min första arbetsintervju som var på engelska! Otroligt spännande och roligt!

Ikväll har jag adressändrat, adressändrat och adressändrat! Nu ska jag somna till en film, och imorgon blir det lite sovmorgon, skönt! Efter jobbet ska jag och Adrian hem till mig och packa, men först ska vi köpa sängar och lite städgrejer (fönsterputs och mopp, osv) så att vi kan börja städa i huset på söndag!

Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar