måndag 21 maj 2012

Vad underbart väder det har varit idag! Vi var ute i stort sett hela dagen på jobbet, och när jag kom hem hade jag en timme i solen innan moln och åska kom. Och självklart gjorde min kära Plaza Interiör tidning mig sällskap!
Efter det hann jag packa en låda, och nu funderar jag på om jag ska ta mig ner till huset och gå en tur med Hanna och se hur det går för Adrian och svärfar med renoveringen och passa på att handla till en smoothie eller fruktsallad (har inte bestämt mig, kanske slår på stort och gör både och?) ikväll. Eller, om jag ska stanna hemma och packa, och sätta mig framför datorn och göra lite måsten, såsom adressändra, betala räkningar och lite jobbsaker, och sen göra en smoothie/fruktsallad av det som finns hemma? Hum.. Tufft beslut!
Får se vad jag bestämmer mig för ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar