torsdag 17 maj 2012

Minnen som dyker upp när man packar

Rensa, packa, rensa, packa! Från ett hus till ett annat. I Adrians hus, i mitt hus och i vårt kommande hus. Kul, men lite trött nu på kvällen får jag säga. Det är det helgen består av, och de kommande veckorna, men inte mig emot!
Jag hittade gamla skolkataloger. Åh! Varför såg man ut som man gjorde? Lite pinsamt att titta i vissa.
Rensade även bland mina skolgrejer, och började sakna barn och fritid och skoltiden lite grand. Och det förstärktes när jag tog fram min studentmössa! Oj oj! Tänk om man fick uppleva hela studentsvängen igen! Men det som gör studenten så underbar är väl bland annat för att man inte kan göra om det?

Nu är det hockey och öl i alla fall! Sverige-Tjeckien, just nu står det 3-3. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar