torsdag 1 mars 2012

Kärlek!

Idag mår jag bra! Oj vad jag går upp och ner i humöret nu för tiden, men de bra dagarna är så fantastiskt bra!
Igår var det en riktigt myskväll med Adrian. Jag fick 'laddat upp mitt batteri' lite, många kärleksord som håller mig på gott humör idag.

Och nu sitter jag hemma i Varberg vid köksbordet och förhör min älskade Lilleman på sin engelska läxa. Så mycket skratt och goa leende, han är för underbar!

Idag har det inte varit en vanlig dag på jobbet. Vi har haft kvalitetstid, alltså sitter vi mellan klockan 09.00 och 14.00 och bara skriver, planerar, dokumenterar, ringer och skriver hit och dit. Det var roligt! Jag gillar ju sådant pill och plock. Men, i två månader nu så har jag vant mig vid minst 1 timmes frisk luft varje dag, och idag var jag inte ute alls (förutom fram och tillbaka från jobbet). Och det känns, jag är helt yr och trött i huvudet.

Nu ska jag äta gott med mor och bror (pappa är iväg och spelar i Skövde) och om en timme kommer Adrian.

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar