onsdag 7 mars 2012

Dagens

Jag sammanfattar dagen så här:

Dagens låt: Euphoria med Loreen.
Dagens frisyr: Tja, jag har ju nyslingat och nyklippt hår, så, bara det.
Dagens klädsel: Mörkblåa jeans med linne och blå tunika över.
Dagens händelse: När jag hade min andra 'Värdegrunder och Könsroller' samling på förskolan.
Dagens planer: Myspys med mannen.
Dagens vill ha: ITALIEN!
Dagens saknad: Mormor och morfar
Dagens drog: Musik och gamla bilder (håller på att rensa ut alla bilder från datorn).
Dagens tråkigaste: Att vara trött på jobbet!
Dagens roligaste: När barnen visar sina charmiga sidor.
Dagens finaste: Mamma! Och den trevliga pratstunden med henne.
Dagens stjärna: En personen som ger mig andra synvinklar på tillvaron
Dagens mupp: Oj, några långbenta ungdomar som gjorde en omkörning (gick förbi mig), hur fort jag än gick!
Dagens dricka: Smoothie!
Dagens köp: Har inte köpt något annat än en bussbiljett, så får väl vara det ..
Dagens mat: En riktigt fin och blandad sallad till lunch.
Dagens sjuka: Det är väl inget speciellt sjukt som hänt, kanske .. näe jag vet inte.
Dagens mående: Den börja bra, jag var lite irriterad mitt på dagen, men det var nog mest för att jag var så trött, men nu är allt bra igen.
Dagens kärlek: Jag har ju rensat igenom många gamla bilder, och hittar så många störtsköna på mig och min syster Louice, det har gett mycket skratt i eftermiddag, så jag får säga att dagens kärlek går till Louice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar