måndag 19 mars 2012

Hej!

Jag skrev faktiskt ett inlägg i lördags, men vad vet jag, jag kanske glömde trycka på skicka, för något inlägg från i lördags finns ju inte..

I alla fall så skrev jag att jag kommit hem från Rom. Och det var helt underbart! God mat, vackra sevärdheter, varmt väder och min fantastiska familj var samlad. Wow. En sådan resa.

Det är konstigt vad fort tiden går, och vad fort man kommer in i vardagen igen. Det var nästan lite jobbigt i början, jag hade inte haft något problem med att stanna i Rom ett tag till!

Men nu har jag kommit in i allt igen. Förra veckan var en drömvecka, denna veckan blir det lite hårdare tag ;) men inte mig emot! Jag gillar tillvaron. Och mitt jobb! Jag är nästan kär (i jobbet alltså).. Haha!

Ja, det var det!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar