onsdag 8 februari 2012

Tar tag i saker

Tiden knallar på, och jag har redan jobbat på det nya jobbet i en månad!
Körkortet har jag tagit tag i, var på körskolan i måndags och pratade om priser och tider, och idag ska jag övningsköra med far (andra gången denna veckan!). Det gäller bara att ta tag i saker, och när man väl kommit igång går det ofta lättare.
Nästa vecka tänkte jag ta tag i träningen (jag har fortfarande jul-hull kvar ..) ..

Till helgen ska jag och Adrian åka upp till Adrians kusiner i Örebro (jag kom så fyndigt på att kalla dem för mina svär-kusiner, det tyckte jag var lite finurligt, och vad ska är annars rätt ord för det? Näe, svärkusiner får det vara!), och det ser jag verkligen fram emot.

Hoppla, nu ska jag ta tåget in till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar