måndag 13 februari 2012

Helgen har varit jätte bra! Förutom att jag mådde lite smått katastrof igår. Men Örebro var trevligt, och det var kul att träffa svär-kusinerna igen.

Idag har jag sovit mest hela dagen, och det resulterade i att jag är rätt så pigg nu. Försöker hitta någon bra film eller serie. Jag har bara några få avsnitt kvar på Grey's anatomy, sen har jag tittat igenom hela serien (förutom den som går på tv nu, såklart). Och jag funderar på att antingen titta på One tree hill eller The OC. Eller kanske både och?

Imorgon är det alla hjärtans dag, vilket jag har varit super taggad för en lång tid, men idag kom jag på att det kanske inte är så bra att vara för exalterad för det, då kanske jag bara blir besviken? Det kommer säkert bli underbart i vilket fall, och idag kom Adrian hem med rosor, som en för tidig present, det är en bra karl det.

Jag är rätt trött, inte fysiskt men psykiskt. Något måste hända snart, någon förändring. Något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar