söndag 26 februari 2012

Söndag

Och så var det söndag, igen. Är det inte söndag väldigt ofta? Söndag, för mig, innebär ofta en väldigt lugn och mysig dag, men den senaste tiden har jag fått för mig att få en väldig söndagsångest. Jag vet inte varför egentligen, jag trivs på jobbet och det är inget jobbigt eller nervöst som händer annars. Men en sådan söndagsångest!
Men det är bara att bita ihop, för snart är det helg, och söndag igen ! ;)

Min helg har varit bra i alla fall! Fredagen jobbade jag sent, så det blev bara myspys på kvällen, på lördagen var jag hemma i Varberg och hälsade på familjen, och på kvällen var jag och Adrian ute med ett gott gäng och bowlade, käkade och tog en runda på krogen. Och idag tog jag och Adrian en sväng till min mormor och morfar på lite fika, och sen blev det massa popcorn och filmtittande. Fin helg får jag säga!

Det är en del som är lite jobbigt nu, eller i obalans, men jag är ändå så tacksam och glad över alla fina människor i min omgivning. Mina vänner, min familj, mormor och morfar, arbetskamrater (och de härliga barnen) och Adrian. Det är ni som är mitt ljus!


Nu har jag en snarkande gose bredvid mig (jag vet, klockan är inte ens 20.00, men så är det..) så jag funderar på om jag ska gosa in mig bredvid honom, eller om jag ska väcka honom och titta på en till film. Hm?

Gonatt i alla fall, när det nu än blir :)

2 kommentarer: