tisdag 2 februari 2010

Snööö kaos

Bakning med Olivia - mys, plugga med Lilleman - mys, mysa hos Tess - mys, fastna och dampa i snön helt ensam mitt i natten utanför skolan - mys! hahahoho.

Det var roligt, ramla ett antal gånger och om man nu ska kämpa sig igenom snön så är det lika bra att göra det ordentligt! Så jag gick där det var djupast snö (a). Så om det är någon som ser långalånga spår och lite kaos förstörd snön lite här och var, så är det jag som var där!
I början försökte jag gå normalt, jag försökte gå i någon annans fotspår, denna personen måste varit längre än mig för jag fick sträcka mig för att nå fram till fotsteget framför mig. Plus att den här personen gick lite snett ut med fötterna. Fy vad jag fnissade för mig själv! Tänk om någon som körde förbi sett mig, som inte ser att jag följer fotspåren, HAHA! Roligt, roligt. Det är humör.

Kärlek på att vara barnslig ibland!

ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar