tisdag 9 februari 2010

Charmiga flickvänner (a)

Sitter här och lyssnar på Cue - Burnin' (lyssna gärna; http://www.youtube.com/watch?v=16OSjO5x56A&feature=related )och dricker varm chokela med marsmännsikor (marsmalloowwww). Sitter och funderar över mina kursval som ska göras, inte kul alls. Antingen blir det psykologi B och miljöpolitik eller så blir det teckenspråk.. jag kan icke bestämma mig, men det lutar väl åt det förstnämnda.

Jag saknar Lollobull, vårt tjatar som får alla killar att lämna rummet och alla andra killar som är 100 meter ifrån oss att springa fort som attan och ta en omväg, just för att vi fnittrar så mycket, vårt prat har långt ifrån alltid någon mening och av någon konstig anledning så är vi ensamma i rummet. Killarna bara pyser iväg, helt plötsligt när vi tittar oss omkring är de borta!
Det är lite roligt hur många tjejer jag känner nästan blir som mammor över sina pojkvänner (nej jag pratar icke om mig själv), om man ska ta det på riktigt kan man ta in genus, men det gör jag inte nu. Utan, haha, det är många som sagt att just 'den där' av ens pojkväns vän har 'dåligt inflytande' på pojkvännen. Haha. Jag tycker det faktiskt är gulligt. Inte alls så att flickvännen säger det till killen eller att hon förbjuder eller hindrar honom från saker utan bara det att när jag och hon sitter och pratar så nämner hon det, av oro kanske, men det är charmigt. Och nu när jag tänker efter och ser tillbaka märker jag ju att visa tendenser har ju även jag HOHO. Roligt.

Liten sådan där, små fundering bara.



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar