måndag 15 februari 2010

Alla ♥ dag!

Helg, underbara helg! Och jag är positiv, fast det är måndag så ser jag bara att det snart är sportlov! Snartsportlovsnartsportlov. SnartSnart. Snart.

Fredag vet jag knappt vad jag gjorde, jag skrev ett feting prov (som jag fick mvg på!) och så åkte jag hem till Rasmus på kvällen och typ, kolla på film medan han sov, det var, kul. Hans överkropp var bättre än filmen, och han sov ju så han märkte ju inte att jag drog fingret fram och tillbaka! Nej vad läskig jag låter nu, flickvännen som stirrar på pojkvännen när han sover. Usch. Jag skojade ju bara. Evan den allsmäktige var jätte bra, riktigt rolig film.
Haha, wellwell. I lördags jobbade jag, sent, fyyyyy vad läskigt det var. Huset var mitt ute i ingenstans och det var massa knaster och vind ute. Nej fy säger jag bara.
Och söndag, hoho. Alla hjärtans dag! Det blev inte som planerat, skulle bakat med Louice på morgonen, men hon sov hos Casper, och så skulle jag träffat Olivia men hon, .. sov. Hm. Ja.



Så jag vaknade på morgonen och kom ner till frukosten, mamma hade gjort det jätte fint och gjort individuella hjärtmackor (om man nu kan säga så) till oss alla, fint och gott! Sen myste jag och mamma med h&m katalogen (kläder<3) och sen bakade jag! Grraow. Elvispen var livsfarlig och det skvätte överallt, jag fick byta kläder efteråt, haha. Så, det blev sju stycken dumlemuffins. Jag gjorde ett kort, med hjälp utav mor min som är grafisk formgivare, bl.a., och sen så skjutsade far min mig till Rasmus.


Väl hos Rasmus fick jag chokladhjärtan (yummie)! Egentligen gjorde vi inte något direkt speciellt, vi kollade på film, åt, kolla på bingolotto med hans far (vilket var riktigt underhållande faktiskt, och nytt!). Men Rasmus var så kramgo och fin, gulliga saker sades hela tiden. Och min nykära känslan hade knappt hunnit lägga sig och nu kom den helt och hållet tillbaka!
Jag är väl för dum, haha, tycker nästan synd om Rasmus, men jag skulle kunna skicka ett sms typ var 78 sekund, för att vara exakt, och säga att jag saknar honom. Mums. Jag vill borra in mig i honom snart igen, vare sig han vill eller ej!
Vi kollade på film och somna, relativt tidigt.
Gräjt säger jag bara, gräjt :)


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar