fredag 6 november 2009

Prag snart! <3

Har så sjukt mycket att göra nu för tiden! Igår var det helt släckt i skolan när jag gick där ifrån, klockan var väl kvart över fem - halv sex och då var det två samtal som väntade.. voivoi.
Skönt att komma hem till en sådan underbar familj som jag har, även om jag vrålar för att någon tuggar med öppen mun så vet ni ju, att jag gör det bara för att jag är så trött! haha, ingen ursäkt ändå kanske.
Men jag hinner ju sällan skriva här, och det är ju synd men, vad kan man göra åt det?

Har jag förresten berättat att jag ska åka på min 16-års resa i november? Min kära mor och far bjuder på en resa, så jag och pappa tar en sväng till Tjeckien, Prag! Ahhhhh, kan inte vänta! Har alltid velat åka till Tjeckien och Prag! Tack tusen<3

Nej, nu får jag allt stiga upp ur sängen och ta tag i förberedning för skolan och städning!

Pussa

1 kommentar: