tisdag 3 november 2009

Julmys!

Sjukling idag! Feber och halsont, gottit! (nej!!!)
Men min underbara mor kom med en kopp varm choklad, det piggar upp och jag blir så glad över att ha en sådan underbar toppen bästaste mamma!

Ligger i sängen nu, läser lite manga, pluggar lite, sover lite.. Sådant man gör när man är sjuk antar jag. Snart kommer Lilleman hem och då ska vi göra en nedräkningslista inför jul (bara 51 dagar kvar till julafton!) Vi gör det varje år, färglägger, och ritar. Och så myser vi samtidigt med något juligt (ljus, varm choklad, bullar osvosv). Åh vad jag ser fram emot det!

Pussa

2 kommentarer:

  1. åh mysmysmys låter det! ((:
    För att folk ska kunna
    kommentera min blogg, behöver
    dom typ ha ett google konto då?
    man måstr välja någon konstig profil! ;S

    SvaraRadera
  2. riktigt mysigt!
    Nej, man kan ju kommentera anonymt. Men då måste du fixa det i din inställning så att vem som helst kan kommentera :)

    SvaraRadera