måndag 17 augusti 2009

Söndag & Måndag

Okej! Göteborg igår! Vi tåg tåget upp, efter att ha vaknat en timme tidigare av att Anton kom och väckte mig, söte<3 annars hade jag sovit vidare länge. Så, kom med tåget, träffade Olivias vän Sanne och hennes syster Freya. Väl framme i Göteborg dröste vi omkring, gick lite hit och gick lite dit. Sen mötte vi Sannes vän Malin och strax efter det åkte Freya hem.
Testade något nytt på Burger king, än vad jag alltid brukar ta, haha, kände mig riktigt duktig! Vi var även på Mcdonalds.
Rix fm festivalen, som var anledningen från början som vi åkte upp för, började vid 17.00. Vi tog ju ett tidigt tåg upp för att de hade sagt att det började vi 12.00, elakt! Så allt vi fick höra var några förband som sjöng covers, s u c k. Tåg hem, mys med Olivia och sen långa natten med prat med folk.

Idag.. somnade vid 06.00, skulle gått upp vid 08.00 men vakna av att telefonen ringde 11.30. Jag skulle mött Emma och Sofie 10.30. HAHA fail, vad jag hade dåligt samvete. Så på en halvtimme duschade jag, satte upp håret, sminka mig och hitta och ta på mig kläder. Jag var stressssad!
När jag väl kom ner var det helt underbart att träffa dem igen, det var ett tag sen. Emma var så vacker! Och Sofie så söt :) Fikade, och sen gick vi affärer! Hittade riktigt mycket, tusan också. La undan en kappa (som E & S ville att jag skulle testa på skoj, + ett par tre klänningar och skor, det såg roligt ut i alla fall), ett par byxor, hittad en väska som jag verkligen vill ha och så köpte jag ett par jeans! Tajta ljusa, åh, de är så fina, sitter perfekt! (Bild kommer så småningom). Sen så cykla jag hem tog en snabb dusch och så kom Olivia till mig :D Vi fixade naglarna, drack te, skrev CV, fixa mitt hår.. en riktig tjejeftermiddag. Hon gick hem ganska så nyligen. Puss på henne.

Dagen har varit underbar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar