lördag 15 augusti 2009

Dagen och däribland frys-otur

Kom precis hem från mormor och morfar, u n d e r b a r t var det :) Sanna var där och gjorde snygga frisyrer på mig, jag bara älskar när folk pillar i mitt hår!
Påvägen hem stannade vi på Willys och köpte lite mat för kvällen, när vi kom hem skulle jag lägga det i frysen (sätter mig på huk) och på något vänster tappar jag fotfästet och trillar fram med huvudet in i frysen. Det gjorde ont. Det var fullt i frysen så jag fick gå ner till frysboxen i källaren, där en korg hade hamnat fel och när jag skulle sätta dit den rätt så klämmer jag fingret. Nu har det börjat växa och så värker det, hm. Inte så roligt!

Sitter och lyssnar på Mika, himla skön musik, och ska snart spela Ben 10 med brodern min. Tänker på vad man kan ha för musik till förfesten på lördag, åh, det är något av det roligaste som finns, att dansa med vännerna till party musik såpass högt att hjärtat bultar lite.

Ikväll, efter mys och mat med mor och bror, blir det antingen hem till Olivia med massa människor och glo film och mysa till det eller ut med raggarbilen och köra runt i staden, kul vilket som!

pusssa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar