måndag 18 juni 2012

Syskonkärlek

Sitter nu på tåget hem och det är sorgligt, sorgligt!! Jag började gråta när min syster vinkade av mig på stationen. När blev vi så stora? När och hur hamnade hon i Karlshamn? Och jag i Veddige? När kom vi så långt ifrån varandra (geografiskt)? jag är i vilket fall så glad att jag har dig, du är den bästa som alltid finns där!
Vi har haft en underbar helg! Mys, god mat, goda efterrätter, glass, smoothie, cheesecake, jordgubbar, grönsaksstavar och dipp, ja en riktig gottig-helg! Mycket prat, skratt och kärlek. Och även lite shopping ;)

Nu sitter jag på ett trångt tåg, som är försenat.. Det gör mig alldeles fullständigt galen att det är så försenat. Jag tänker inte (!!) sitta och vänta på ett tåg till Veddige i flera timmar bara för att Öresundståget fick mig att missa det som går en kvart efter att detta tåget ska anlända i Varberg. Nej. Nej. Nej! Då tar jag en taxi och skickar räkning till Öresundståget.

Jaja.

Denna veckan blir kort, tre arbetsdagar och sen är det midsommar!! Kalas! Åh vad jag längtar! På söndag fyller Adrian 21, då blir det också kalas!

Syskonkärlek till bästa syster Louice!
Vi ses på fredag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar