torsdag 7 juni 2012

Flytten

>
>
> Vad dumt, texten kom inte med i det förra inlägget.. Så det kommer här! Jag bjuder på ett litet bildspel från i tisdags och onsdags.
> I tisdags tog jag och Adrian och åkte till Hajen och storhandlade!!! Vi tog den extra stora kundvagnen, och fyllde den! Så nu har vi mat i huset :)
> På måndagen och tisdagen hann vi ta lite flyttlådor med oss till huset, men det var igår som det var flytt på riktigt! Hela finarummet är fullt! Har vi haft så här mycket? Igår var vi mestadels i köket, och försökte få ordning där. Och nu är det faktiskt bra, lite finjusteringar som tiden får visa bara. Det tog på krafterna, plus att i köket var det lite grejer överallt.. Plus att det är smidigt och gott, så tog vi och beställde thaimat! Den första måltiden i huset ;)
>
> Vi har inte fått ordning på bokhyllorna ännu, så därför placerade jag bok-klockan i köket, men sen ska den få sin rätta plats! Åh vad jag älskar den klockan.
> På kvällen lagade vi vår första måltid i huset, lax i ugn och fullkornsris blev det :)
> Det blir mycket 'den första nu', jag tänkte på det imorse, när jag tog min första dusch i huset, min första frukost, den första morgonen, min första .. Min första är speciell! Mer av det ;)
>
> Jag bara njuter! Fast det är mycket att stå i så är det roligt! Och jag vill faktiskt bara vara i huset nu.. I helgen blir det mer!
>
> Och, jag får väl nämna att jag älskar min man, min sambo Adrian, som är den finaste någonsin!
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar