fredag 20 augusti 2010

Sommarlovet lider mot sitt slut

Riktigt dålig har jag varit på att uppdatera på sistone, men jag antar att jag gick på semester, från allt.

I alla fall, jag inser nu att skolan snart börjar igen, och då snurrar ju tankarna, vad har jag gjort under sommaren? Jo, jag har jobbat, sten hårt och ärke mycket. Sen har jag varit i Stockholm en vecka, och nu i några dagar var jag i Italien. Jag har även spenderat en tid hos mormor och morfar och med familjen.
Men ändå, det känns som att jag inte varit hemma alls, att jag knappt träffat min familj, och om man jämför med tidigare somrar, så förstår jag att det känns som att jag knappt träffat dem. Som när vi åkte husbil ner till Frankrike, då var jag verkligen med dem, i ett litet utrymme i två veckor.
Och jag saknar dem, mycket. Och speciellt nu när min syster, Louice, ska flytta, 4 timmar från Varberg. Det är tufft, men jag tror inte att jag riktigt kommer inse vad det innebär innan hon faktiskt flyttar, slutet av denna veckan alltså.

Också det med jobbet, jag fattar inte nu att jag la ner så mycket tid på det, att jag jobbade bort hela mitt lov, och jag valde det själv.

Men men, man kan väl ändå säga att jag är rätt så nöjd med min sommar.

Och nu, så ska vi ha lite mini-födelsedags-kalas för Lilleman, eftersom att han fyller år på tisdag och då är inte Louice hemma, så nu, blir det partaj :)

Puss!

ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar