lördag 21 augusti 2010

Komma i gång igen

Nu är jag hemkommen efter en dag i Horred. Förmiddagen spenderade jag tillsammans med Lilleman, vi tittade på tv, åt gott och hade det allmänt mysigt. Sen åkte familjen till mormor och morfar, som en liten släktträff nu innan Louice beger sig till Karlshamn. Det var riktigt trevligt, jag älskar det där uppe.
Nu är jag hemma igen som sagt och jag känner att jag får börja ta tag i saker, inför skolstarten, så jag satte mig vid datorn och började kolla upp scheman, svara på mail, kolla över ekonomin, bokade möten och sådant lite smått och gott.
Det ska inte bli direkt kul att börja skolan, jobbet och allt som hör till, igen, men det är nog på ett sätt bra också. Hoppas jag.

Nu ska jag gå ner och hitta på något med familjen, det kanske blir till att baka?


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

2 kommentarer:

  1. Vad gör man en dag i Horred??

    Det är knappast en metropol vad jag vet.... =)

    SvaraRadera
  2. Mormor och morfar bor där :) jätte mysigt är det :*

    SvaraRadera