måndag 23 augusti 2010

Allt-i-allo-dag

Idag är en sådan där liten allt-i-allo-dag. Jag har mailat fram och tillbaka, slagit in Antons presenter (han fyller stora 9 år imorgon!), skrivit ut mitt schema för höstterminen, bokat in möten, gått med i facket, planerat övningskörnings datum och varit i kontakt med miljöpartiet. Ja, lite smått och gott helt enkelt. Nu tänkte jag faktiskt ta mig något att äta och sen vid 13.00 ska jag hämta Anton på skolan och sen i eftermiddag tänkte jag städa och baka med Anton (det som inte blev av igår, eller i förrgår) och sen har jag fortfarande annat som jag måste hinna med.

Det är lite skönt tycker jag, att spara ihop grejer och bara beta av sak efter sak en dag. Fast nu i höst kommer jag få att göra det på vardagar, mellan skola och jobb, när det hinns med !



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar