onsdag 25 augusti 2010

ånderbaurt väder !

Så, igår fyllde Lilleman år, 9 år, och han verkar ha haft en kanon dag men trevligt folk, god mat och efterrätt, roliga leksaker och, enligt mig, underbart väder !

Det här med vädret, jag älskar detta, regn, blåst, gråa moln, rusk. Mysväder helt enkelt. Folk börjar veta detta om mig, så nu när det är sådant här väder så får jag mycket sms, från gamla klasskompisar, moster, en kille i tvååker, ja, lite allt möjligt folk. De skriver saker som 'du diggar vädret va?' eller 'visst är vädret ånderbaurt!'. Och jag håller ju med, men saken är den, att jag inte riktigt kan vara helt säker på om de gör narr utav mig, eller om de vill vara gulliga, eller om de också tycker om vädret. Haha. Men det gör inget, för i sådant här väder får jag ha på mig mina raggsockar och dricka varm nyponsoppa, och då är det inget som kan få mig på dåligt humör !

Förens solen tittar fram .. ..


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar