onsdag 26 december 2012

Julen

Julen kom och julen gick. Den har varit helt underbar.
På julaftons morgon kom min familj hem till mig och Adrian på morgonen, åt god frukost (tomtegröt och julskinkssmörgåsar) hade julklappsutdelning, det blir helt klart en ny tradition!
Sen åkte vi till Horred till mormor och morfar, åt julbord, fikade, myste, tittade på Kalle Anka och sen julklappsutdelning och sen blev det lite tomtegröt till kvällsmat. Men inte för min och Adrians del, för vi åkte hem till Adrians familj och släkt i Veddige och åt julbord och hade julklappsutdelning.
På natten när vi kom hem fick Adrian sin sista present av mig, en Bruce Springsteen bok, med Bruce Springsteen biljetter i! Så i maj blir det en tur till Stockholm för att titta på the boss.
Det var en hel perfekt dag. De människorna jag älskar tillsammans, ypperligt god mat och fika och de bästa presenterna.

Igår, juldagen, så åkte jag hem till min familj och tog det lugnt och njöt. Vi hade en del julklappslekar som vi brukar göra på juldagen.
Och idag, annandagen, har jag pysslat hemma och åkte till Adrians mormor och morfar på middag.
Imorgon ska jag och syster åka till mormor och morfar och äta julbords rester, mums!

Jag lägger även upp lite bilder, på vårt hem, juldetaljer och en bild på mig och Adrian på julafton och en som togs på julaftonsmorgon. Båda bilderna på mig och Adrian har min duktiga far, Henri Kokko tagit.

Jag är så lyckligt lottad.
Hoppas att ni alla fick en lika underbar jul som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar