torsdag 20 december 2012

Hejdå

Hej!

För er som inte redan hört.. Så har jag sagt upp mig från jobbet. Till våren ska jag börja studera och jobba lite extra som vikarie.
Så idag är sista dagen, som ordinarie. Jag kommer tillbaka till våren, redan vecka två, men som vikarie.
Det känns lite vemodigt, att säga hejdå till de underbara små diamanterna, till föräldrarna och till all personal. (och till en rätt bra lön).. Men jag måste börja studera någon gång, lika bra att börja ! Och jag är taggad för det.

Men först är det jul, nyår i Paris och min 20- års dag. Jag ska bara njuta! Mysa och trivas ! Och ledigheten börjar bra ! Ikväll ska jag och Adrian gå på stan, det är tomteöppet eller vad de nu kallar det, så de blir till att köpa de sista julklapparna, förhoppningsvis, och att äta/fika gott. Det är så fin belysning nu, det är pricken över i:et!

Vår tvättmaskin gick sönder i söndags, så därför åker jag in till stan imorgon, till mor och far och tvättar lite och passar på att slå in lite julklappar, och ännu en gång fika !!

Jag älskar juletider. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar