lördag 1 december 2012

Hemma igen! Julmyset kan börja!

Igår kväll kom vi hem till kalla Sverige igen, fast det var kallt, så var det skönt att komma hem, till ett juligt hem!
Idag har vi packat upp och tvättat, och fikat hos min mormor och morfar. Och nu sitter jag och tittar på en hockey match i Veddige ishall, Adrian spelar.
Imorgon ska jag ta upp lite mer julpynt, vi ska laga god mat och njuta av sista dagen på långledigheten. Men dessa veckor fram till jul kommer nog gå fort, jag har massa julmys planerat! Minst två saker/tillfällen i veckan! Underbart, nu kan julmånaden börja på riktigt!

Kärlek till familjen Reinholdsson som bjudit på denna underbara resan! Det var verkligen roligt, sol, bad och utflykter.
Och kärlek till min fantastiska Adrian, som helt enkelt bara är bäst, mitt livs kärlek ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar