fredag 20 juli 2012

Restaurang ikväll!

Godmiddag!

I förrgår natt mådde jag inte bra, därför blev det lugnt igår.
Antagligen hade jag vilat för mycket under dagen, för på natten vid två tiden, vaknade jag och var pigg! Jag gick upp och la mig i soffan, och sen gick jag och la mig igen vid fem tiden. ..men idag mår jag faktiskt bra.
Ikväll så ska jag och Adrian på restaurang, den nya indiska, där knopen låg förut. Namaste, tror jag att den heter. Men innan det så ska vi hem till min kära mor och far och lillebror. De har varit på semester i två veckor, och i natt kom de hem! Jag måste få träffa dem och höra allt underbart de varit med om.
Och imorgon kommer Louice hem igen, så då hoppas jag på att få träffa henne!

Men först nu tror jag att jag ska gotta till det och titta på ett avsnitt av Desperate Housewives! Det sista avsnitt, sista säsongen, visades ju för någon månad sen, och nu tänkte jag börja om, jag kommer inte ens ihåg första avsnittet! Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar