söndag 22 januari 2012

Rubrik

Veckorna går så fort! Imorgon ska jag (redan) påbörja min tredje vecka på det nya jobbet.. som kanske inte är så nytt längre.
Nu har jag i alla fall kommit in i rutinerna, lärt mig namn, flexkort, larmkoder och dittan och dattan så nu kan jag börja med att fokusera på pedagogiken! Att dra igång något projekt, ha samlingar och liknande. Lite nervigt, men ska bli stört kul!

Körkortet har jag tagit tag i, känns skönt, saker gör ju sig inte själv, så om det är något jag vill ändra eller förbättra så är det ju i slutändan jag som får göra det. Vissa saker.
Och snart kommer Lisa hem från sin semester så då börjar vi träna, ser jag fram emot!

Humöret går lite upp och ned, ibland är jag jätte glad för jag har börjat ta tag i saker, saker och ting börjar bli som jag vill ha det, men nästa sekund kan jag vara hur nere som helst, eftersom att det är långt kvar till målet, och att det är så mycket mer jag vill göra, men som det inte finns tid till. Prioritera, inte alltid så kul.

Men nu ska jag njuta av lite Coca Cola och Grey's Anatomy! Pussen!

2 kommentarer:

  1. goding, känns de bra på jobbet? snart får vi allt ses igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns hur bra som helst! Jag är så glad över att få jobba där, och för att få ett jobb över huvud taget ;) allt bra på ditt jobb också?
      Det tycker jag absolut! Vore trevligt :)

      Radera