lördag 28 januari 2012

Lördag morgon

Jag har tråkigt. Riktigt tråkigt. Klockan är 08.20 (en lördag) och jag är redan uppe. Och jag har redan duschat och gjort mig i ordning, snabbstädat och suttit vid datorn en halvtimme och tagit det chiiill. Och nu då?
En stund under dagen så ska jag åka till mormor och morfar.

ÅH! Jag kommer inte på något roligt att skriva. Jag gick tillbaka till 2008-2009 och läste några av mina inlägg, och vissa var faktiskt riktigt roliga, och vissa var intressant (jag tog mig tid att skriva debattartiklar under den tiden), nu är mina inlägg mest om hur jag mår eller 'idag har jag..'. Bara det, att jag börjar faktiskt att skriva ett inlägg, men sen tar jag bort det, för det känns 'fel'.

Ja du. Roligare än så blir nog inte detta inlägget heller! Hahha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar