onsdag 16 november 2011

Tv-serier

Nu har syster åkt. Suck. På ett sätt blev det nästan ännu värre efter hon åkt, hemlängtan blev starkare. Men det var riktigt mysigt att ses idag, det var ett tag sen, känns det som.

Nu, för säkert tjugonde gången har jag 'varvat' serien Vänner. Den är så bra!
Men jag vill inte tröttna på den, och så vore det trevligt att ha en annan serie att variera med. Så jag skulle vilja hitta en annan serie jag kan följa.. Också.
Jag har nästan alla säsonger av Scrubs, men den serien är mer en jag somnar till i Veddige. Jag har alla säsonger av Sex and the city, och den är riktigt bra, men, som jag sagt innan, väcker den för mycket tankar, vilket inte är bra när jag har lätt att tänka för mycket om jag kommer in på ett spår, vilket lätt gör mig lite nedstämd.
Åh jag vet inte! Visst finns det många serier som är bra, men inga som jag fastnat så för som jag fastnat för Vänner.
Jag kanske får testa att random köpa någon som verkar bra, och se om det är något?

Hupp hupp.

Grey's anatomy. Julmust. Nu.

1 kommentar: