måndag 19 juli 2010

Dagen efter

En grej tycker jag är lite rolig, fast ändå jobbig, omoget, taskigt, konstigt. På utekvällar, vare sig det är jag eller andra som är ute, så är killar väldigt på och jag är vääääldigt intressant, mer än annars liksom haha, och de älskar mig och de vill gifta sig, och de vill göra det och ditten och datten och flytta dit och wiho och hhoho och allt möjligt, verkligen jätte på, taffsar och grejer. Men ! Dagen efter, så är det inte lika kul längre, kanske för att jag inte gav med mig, eller för att jag inte var lika på tillbaka, eller så skäms de dagen efter fyllan eller så är det helt enkelt så att de vill ha en tjej när de är fulla som de kan hålla armen omkring? Jag vet inte vad det är, och egentligen bryr jag mig inte, det är bara en grej som slagit mig, att, killar är, konstiga, och ännu en gång., elaka? (inte alla, ofc)



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

1 kommentar:

  1. Konstig? Jag? Eller jag sätter mig nog inom parantesen =)

    SvaraRadera