lördag 18 juli 2009

jaja

Hej.. typ.
Jag vet inte vad som har hänt riktigt, jag har förändrats, livet har förändrats.
Det känns som om att jag inte har någon att prata med. Min syster försvinner, min närmaste vän, är inte min närmaste vän längre.
Tiden räcker inte till. jag vill bort härifrån. Jag vill skriva av mig allt jag känner, jag vill skrika ut det. Men jag vill inte ha någon slag sympati av dem jag inte ens känner. Jag hatar det här. Jag hatar att känna mig 'emo' som alla säger. Men det är ju det man är, om man har känslor, typ. Eller ja, negativa känslor, deppiga känslor.
Äsch vad fan.. bara en vanlig tonåring med vanliga jävla tonårsproblem.
jag är så trött, vill bara sova.

ingen som läser detta ändå ^^

2 kommentarer:

  1. Det är sommar, det är ett helvete. I know. Men att gömma sig under en sten förändrar inte faktum. Vi måste fortfarande leva och gå vidare:)

    SvaraRadera
  2. sommar är väl inte ett helvete?
    Det vet väl jag det, och det är att leva livet man får fokusera på, vilket jag gör! :)

    SvaraRadera