söndag 14 oktober 2012

Söndags tänk

Igår bokade jag och Adrian en resa till Paris! Vi åker tidigt på nyår, den 31 december, och vi är borta över min födelsedag t.o.m. den 4 januari. Så romantiskt att fira in det nya året med Adrian och ett glas champagne framför Eiffeltornet i Paris!
Och sen någon dag senare så firar vi min 20-års dag. En drömresa helt enkelt!

Och sen en annan sak. Julen! Den är så nära! Och jag börjar bli lite smått tokig! Jag älskar julen, jag vill bara prata om den och tänka på det hela tiden. Bestämma när och vad man ska köpa i julklappar, funderar på vilken färg vi vill ha julgranskulorna i, titta på julkalender & julfilmer & lucia på tv på lucia, jag ska baka! Och laga julmat, och köpa fint julpapper! Och.. Ja, det är så mycket som ska jag göras, och jag ser så framåt mot det !

Nu ska jag titta på Vänner och ha en mysförmiddag med min man!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar